hhoppryttarna

Direktlänk till inlägg 14 juli 2011

Twilight gånger 3

Av Rebecca Lina - 14 juli 2011 20:27

Idag har de regnat hela tiden så då åkte alla tre Twilight filmerna och
godispåsen fram ;)
Just nu är jag inne på den tredje, slutet faktist men jag
måste säga att jag tycker nog att New Moon (tvåan) är bäst hittills!
Jusde
Josefine ringde mig vid ett och undrade om jag ville följa med henne och rida en
av Malin Nilssons unghäst några gånger i veckan när jag kom hem och självklar
ville jag ju de ;) Jag har ju ridit med henne förrut men jag har inte ridit den
här jag ska rida nu kommer inte ihåg vad den hette men den har nyss blivit
inriden så de är bara på med hockyskydden och sen upp på hästen x'd Nä men jag
har ridit hans mamma Belizia och hon va den första av Malins hästar jag red och
jag älskade henne så hennes gammla föl ska vell vara minst lika fin hoppas jag,
han är iallafall otroligt vacker att kolla på i hagen bara och han har en liten
vit rund prick på mulen som en på och av knapp, skit söt! Kommer bilder på han
så fort jag har tagit någon.
Jag åker ju hem från Gotland den 29 Juli så
efter de kanske jag har hunnit tagit någon bild på han :)
Nu ska jag
fortsätta kolla så hoppas ni inte har lika dåligt väder som jag har på Gotland
och glöm inte..  
Hare bäst till häst!


/Rebecca

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Lina - 2 augusti 2011 21:30

Idag blev de bara att skritta ut en sväng eftersom jag har vart sjuk så visste jag inte om jag skulle orka rida "ordentligt" så jag skrittade ut och mamma gick med. Han va jätte pigg men de är ju bara roligt när man rider ut men synd at jag bara skul...

Av Rebecca Lina - 20 juli 2011 13:24


Funderar på att klicka hem de här tränset från Hööks   479 Kr Och denna förbygeln som också är från Hööks   499 Kr /Rebecca ...

Av Rebecca Lina - 20 juli 2011 11:37

sha sha   nu så kmr de nåra bilder från ridlägret!                                                        foto på barbacka hoppning: Rebecka Björk         ÄLSKAR BILDEN!          //Lina ...

Av Rebecca Lina - 19 juli 2011 11:53


sha sha   Vet att de va år sen jag bloggade här men om jag ska vara helt ärlig så hinner jag inte! Hade tänkt ladda upp bilder från Grällsta (ridlägret jag var på) men internet laggar så kan inte de! :( De får bli en annan dag. Ska försök...

Av Rebecca Lina - 18 juli 2011 22:10

Idag har vi vart och hälsat på mammas gammla ridkompis som har en häst gård med 50 hästar, getter, strutsar, lamor, ankor, kalkoner, grisar och kaniner.Vi red ut på en två timmars runda i skogen och så va skönt att sitta på hästryggen igen fast de ba...

Ovido - Quiz & Flashcards