hhoppryttarna

Alla inlägg under juni 2011

Av Rebecca Lina - 30 juni 2011 14:56

Hinner nog inte blogga något mer idag för nu ska jag ut och bada sen sover
kusinen över men vi får se om jag får en stund över :)
Se till att bli
riktigt bruna nu i de underbart fina vädret och ha de gött! ;)


/Rebecca

Av Rebecca Lina - 29 juni 2011 19:11

Nu behöver jag eran hjälp med en sak. Vi ska måla om våran hästtransport men kan inte välja vilken färg vi ska ta så om ni har några förslag så skulle va toppen!
Vi har svart nu men de blir så varmt för hästen så de ska vara en ljus färg.


/Rebecca

Av Rebecca Lina - 26 juni 2011 22:11

Just nu är det många som vill ha Swarowski armband.
Dom finns här för 599:-

/Rebecca

Av Rebecca Lina - 26 juni 2011 21:41

I miss you so much  

Av Rebecca Lina - 25 juni 2011 12:35

Idag skrittade jag ut en sväng barnacka. Mamma och hunden följde med också. Red bort till säby och tillbaka tog ungefär 1h.
Om någon timme ska vi till farmor och grilla eftersom vi inte var där igår på midsommar. Sen har hennes katt fårr kattundar också! Såå himla söta :)
Jusde nu är jag anmäld till en 90cm clear round och 1m A0+A0 på Värmdö.
Nu måste jag gå o göra mig i ordning så, Hare bäst till häst! :)
 


/Rebecca

Av Rebecca Lina - 23 juni 2011 21:07

Kärleken till dej e stor, du kommer alltid att finnas i mitt hjärta baby!

Kan inte fatta att du inte längre finns här kvar bland oss..
Kommer aldrig glömma de vi han göra tsm.
Saknaden är o kommer bli enorm!
Finns inte ord som beskriver hur mycket jag älskar dej nu vet jag iaf att du inte lider mer o har de bra.


Rest in peace my baby

  

//Lina

Av Rebecca Lina - 23 juni 2011 19:37

Gästbloggar på http://nyylund.blogg.se/ så check it out!

  Malin är en hel go tjej som jag lärde känna för 13 dagar sen då vi va på Sjöstjärnans ridläger tillsammans.

Hon är 15 sommrar gammal och är galen i hästar.

Har ni inte träffat henne har ni missat något kan man säga!

Puss på dej Malin och en rullning får du också :)

/Rebecca

Av Rebecca Lina - 23 juni 2011 19:36

R.I.P Grey Cliff & Fiffi! ♥

Fiffi ♥



Grey Cliff ♥ 


/Rebecca

Ovido - Quiz & Flashcards