hhoppryttarna

Alla inlägg under mars 2011

Av Rebecca Lina - 31 mars 2011 20:03

Rip Jan Svanlund

Som många av er kanske har hört så har tyvärr Jan Svanlund avlitidit. Han som alltid varit kommentator med Lotta Björe på alla hopptävlingar på tv man såg! Det var meningen att han skulle kommenterat söndagens sändning från världscupen. Honom kommer man sakna där, under vem som kommer att ta över? Tydligen avled han från en plötslig sjukdom, Jan blev 69 år.

Jan Svanlunds kollegor på SVT Sport har gjort ett filmklipp till minne av deras kollega "Svanis".
 
/Rebecca

!

Av Rebecca Lina - 31 mars 2011 19:58

Nu tänkte jag ta tag i den här bloggen o börja blogg igen!

Jag vet inte hur länge sen de va någon av mig o Lina som bloggade här men nu ska jag börja igen får se om Lin aockså börjar men de får vi se.

 

Jag har ju en egen blogg också o där är de ännu mer uppdatering så kolla gärna den ! :) http://barabecca.bloggplatsen.se/

 

/Rebecca

Ovido - Quiz & Flashcards