hhoppryttarna

Direktlänk till inlägg 13 juli 2011

Visby

Av Rebecca Lina - 13 juli 2011 22:07

Idag har vi vart i Visby hela dagen och träffade faktist två från nynäshamn!
Vi gick runt o kollade i gamla ruiner och i massa affärer. Hittade lite smått & gott som de kommer blider på när jag kommer hem sen:) Mormor och morfar kommer ner på fredag kväll och stannar här till tidigt på måndag morgon.
Ska bli jätte kul att träffa dom efter att inte ha sätt dom på två veckor nu tror jag.
Imogon ska de bli åska och regn här så de blir vell att sätta på en bra film och ta fram godispåsen ^^
Jusde gick in i en affär där dom sålde roliga t-shirts här är några av dom.







Haha tycker alla tröjorna har lite "personlighet" men vissa är ju bättre än andra x'd


/Rebecca

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Lina - 2 augusti 2011 21:30

Idag blev de bara att skritta ut en sväng eftersom jag har vart sjuk så visste jag inte om jag skulle orka rida "ordentligt" så jag skrittade ut och mamma gick med. Han va jätte pigg men de är ju bara roligt när man rider ut men synd at jag bara skul...

Av Rebecca Lina - 20 juli 2011 13:24


Funderar på att klicka hem de här tränset från Hööks   479 Kr Och denna förbygeln som också är från Hööks   499 Kr /Rebecca ...

Av Rebecca Lina - 20 juli 2011 11:37

sha sha   nu så kmr de nåra bilder från ridlägret!                                                        foto på barbacka hoppning: Rebecka Björk         ÄLSKAR BILDEN!          //Lina ...

Av Rebecca Lina - 19 juli 2011 11:53


sha sha   Vet att de va år sen jag bloggade här men om jag ska vara helt ärlig så hinner jag inte! Hade tänkt ladda upp bilder från Grällsta (ridlägret jag var på) men internet laggar så kan inte de! :( De får bli en annan dag. Ska försök...

Av Rebecca Lina - 18 juli 2011 22:10

Idag har vi vart och hälsat på mammas gammla ridkompis som har en häst gård med 50 hästar, getter, strutsar, lamor, ankor, kalkoner, grisar och kaniner.Vi red ut på en två timmars runda i skogen och så va skönt att sitta på hästryggen igen fast de ba...

Ovido - Quiz & Flashcards